.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدعيان تقلب در انتخابات دچار بي‌بصيرتي شدند

معاون سياسي فرمانده سپاه پاسداران برخي از مدعيان تقلب در انتخابات سال گذشته را افراد دانه‌درشت خواند و گفت: آنها با هجمه‌هاي وسيع دشمنان دچار بي‌بصيرتي شدند.

سردار يدالله جواني شامگاه ديروز در گردهمايي سياسي آشنايي با جنگ نرم و واكاوي فتنه پس از انتخابات در جمع مردم، خانواده‌هاي معظم شاهد، مسئولان سياسي و بسيجيان اين شهرستان در مسجد بالامحله فومن هتك حرمت قرآن را محكوم كرد.
وي اظهار داشت: دنياي استكبار و صهيونيسم بين‌الملل در پي نابودي اسلام هستند و بي‌احترامي به قرآن يكي از موارد جنگ نرم است كه دشمن درصدد هتك حرمت به مقدسات برآمده است.
جواني توجه به سخنان مقام معظم رهبري درباره واژه جنگ نرم و فتنه را مورد تاكيد قرار داد و اظهار داشت: بايد به اين دو موراد توجه ويژه شود.
وي جنگ‌ نرم را نقطه مقابل جنگ سخت خواند و تصريح كرد: پس از گذشت كشور از جنگ سخت‌افزاري و شكست دشمنان اسلام در اين عرصه، جنگ نرم را در رأس مقابله با ايران قرار دادند.
معاون سياسي سپاه كشور با بيان اينكه استكبار جهاني تنها ايران را مانع خود مي‌داند، افزود: استكبار با تمام قوا درصدد ضربه زدن به پيشرفت اسلام است.
وي ادامه داد: امروزه صدها مركز مطالعاتي با بودجه كلان آمريكا در حال شناسايي اسلام و ايران هستند و تنها ملت ايران را مانع پيشرفت خود براي سلطه در جهان مي‌دانند.
جواني با اشاره به اينكه ملت ايران طبق معيار ديني با محوريت ولايت‌فقيه راه مبارزه با استكبار جهاني را آغاز كرده است، خاطرنشان كرد: اگر ملت پشتيبان اين ديدگاه باشد هيچ خللي در نظام سياسي ايران وارد نمي‌شود.
وي تغيير باورها، اعتقادات و تسخير دل‌هاي مردم را از اهداف دشمنان در جنگ نرم دانست و بيان داشت: اگر اين تغيير صورت گيرد مردم خود ساقط كننده نظام مي‌شوند.
معاون سياسي سپاه كشور بصيرت را قطب‌نماي جنگ نرم خواند و افزود: با وجود ابزارهاي اين جنگ نظير رسانه، ماهواره، سينما و فيلم وظيفه دلسوزان به نظام چند برابر شده است.
وي فرمايش‌ها و دستورات مقام معظم رهبري را نقطه عطف هدايت در مسير مستقيم عنوان كرد و اظهار داشت: با عمل كردن بي‌چون و چرا به فرمايش‌هاي مقام معظم رهبري اين مهم تحقق مي‌يابد.
جواني پر كردن مساجد، انس با قرآن، ارتباط با علما، تقويت ايمان و پيروي از فرامين رهبري را از راه‌هاي مقابله با جنگ نرم برشمرد.
وي افزود: احساس مسئوليت در مقابل آينده نظام و اسلام، حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب از ديگر راه‌هاي مقابله با جنگ نرم است.
معاون سياسي فرمانده سپاه كشور انقلاب را داراي دو گروه از دشمنان اوليه و ثانويه دانست و تصريح كرد: آمريكا، صهيونيسم، سلطنت‌طلب‌ها و ملي‌گراها از دشمنان اوليه انقلاب بوده و كساني كه در بدنه نظام بودند و به مرور زمان راه خود را عوض كرده و به دنبال انحراف كشيدن انقلاب هستند از دشمنان ثانويه انقلاب محسوب مي‌شوند.
وي درباره انقلابيون فرسوده و ريزش‌ها تصريح كرد: در هر برهه‌ از زمان اين اتفاق مي‌افتد كه پس از آن رويش‌ها مشخص مي‌شود.
جواني برخي از مدعيان تقلب در انتخابات سال گذشته را افراد دانه‌درشت و داراي شخصيت خواند و افزود: آنها با هجمه‌هاي وسيع دشمنان دچار بي‌بصيرتي شدند.
وي با بيان اينكه آمريكا فكر انقلابي را براي خود خطر مي‌داند، اظهار داشت: بر همين اساس بزرگ‌ترين دشمن مردم ايران آمريكا و صهيونيسم بين‌الملل است.
معاون سپاه كشور ريشه فتنه سال گذشته را در سال‌هاي ماقبل از آن عنوان كرد و افزود: در دوران دوم خرداد با مطرح كردن شعارهاي جامعه مدني، توسعه سياسي و اصلاحات استارت جريان فتنه زده شد.
جواني اضافه كرد: سناريوي تقلب قبل از انتخابات طراحي شده بود كه ساختارشكنان با كشاندن مردم به خيابان‌ها درصدد وادار كردن نظام به ابطال انتخابات بودند.
وي تضعيف رهبري را از اهداف ديگر منحرفان داخلي بيان كرد و اظهار داشت: غرب و منحرفان داخلي به اين نتيجه رسيده‌اند كه براي ضربه زدن به نظام بايد رهبري تضعيف شود كه در همين راستا درصدد انجام آن برآمدند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.